REKLAMACIJE IN VRAČILA
NA KRATKO
1. Izpolnite spodnji obrazec za reklamacijo
2. Izpolnjen obrazec nam skupaj z nekaj slikami (na slikah razvidna težava) pošljite na info@lumin.si
3. V roku enega delovnega dne vam odgovorimo na sporočilo, ali je potrebno izvesti vračilo izdelka ali uveljavljati stvarno napako in po potrebi damo dodatna navodila ali usmeritve:
- v primeru stvarnih ali skritih napak na izdelku, zagotovimo nov, brezhiben izdelek + darilo ali dodaten popust
- v primeru napačno naročenega oz. napačno prejetega izdelka, zagotovimo zamenjavo za pravi izdeleK in v primeru napačno naročenega zagotovimo dodatni popust.
- v primeru odstopa od pogodbe brez navedenega razloga, nam izdelek skupaj s pripadajočimi dokumenti (računom in izpolnjenim obrazcem za uveljavljanjem stvarne napake) vrnete na:
naslov podjetja za vračilo izdelkov: LUMIN.SI; PODREČA 84; 4211 MAVČIČE
OBRAZCI
OBRAZEC ZA UVELJAVLJANJE STVARNE NAPAKE
ODSTOP OD POGODBE
V skladu z zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-1) lahko stranka v 14-ih dneh od prevzema izdelka podjetju sporoči, na e-mail (info@lumin.si) ali telefon (040 917 646), da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. 14-dnevni rok za odstop od pogodbe začne teči naslednji dan po dnevu dostave naročenega blaga.
Obrazec za odstop od pogodbe na daljavo (OBRAZEC ZA VRAČILO) si lahko prenesete s klikom na obrazec v 2 odstavku.
Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je povratna poštnina vračila blaga. Blago mora potrošnik vrniti prodajalcu najkasneje v 14 dneh po sporočilu o odstopu. Priporočamo, da nas pred vračilom obvestite na elektronski naslov ali nas pokličite na telefonsko številko, da se dogovorimo o najboljšem načinu rešitve reklamacije
Možnost odstopa od pogodbe NE velja za pravne osebe, iz določila Člani spletne trgovine in uporabniki iz Splošnih pogojev poslovanja.
VRAČILO BLAGA
Če je kupec blago že prejel in od pogodbe odstopi, mora prejeto blago brez nepotrebnega odlašanja in v vsakem primeru najkasneje v 8. dneh vrniti podjetju po pisno oddanem sporočilu iz 2 odstavka. V kolikor blago ni vrnjeno v roku se šteje, da je kupec preklical odstop od pogodbe.
Izdelku, ki ga želite vrniti, priložite kopijo originalnega računa in izpolnjen obrazec za vračilo, ki si ga lahko prenesete s klikom na obrazec v 2 odstavku. Blago s kopijo računa in obrazcem najkasneje v 14. dneh po pisno oddanem sporočilu pošljite na spodnji naslov.
Naslov SKLADIŠČA za vračilo po pošti:
LUMIN.SI
PODREČA 84
4211 Mavčiče
Kupec, ki od pogodbe ali naročila odstopi, mora blago vrniti nerabljeno, nepoškodovano, v originalni embalaži in v nespremenjeni količini. V primeru, da je ugotovljeno, da je nastala fizična poškodba na blagu, da se količina ne ujema je kupec dolžan poravnati nastalo škodo.
Stroške vračila blaga krije kupec. Za vrnjene izdelke ne sprejemamo pošiljk s plačilom poštnine po povzetju.
Odstop od pogodbe ne pride v poštev v naslednjih primerih:
- če je blago poškodovano, umazano ali pa so vidni sledovi uporabe (fizične poškodbe, stik s tekočino),
- v primeru, da pride do poškodbe ali uničenje embalaže se vrednost blaga zniža. Vsako embalažo je mogoče lepo odpreti, tako da ni vidnih posledic odprtja. Za poškodovano embalažo (raztrgana embalaža, neprimerno zapakiran paket) lahko trgovec zaračuna odškodnino do višine 20% vrednosti blaga.
Trgovec bo vsak vrnjen paket, vsebino in izdelek poslikal s fotoaparatom kot morebitno dokazilo o nastali škodi.
VRAČILO KUPNINE
Če je kupec (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo blago za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) od naročila ali pogodbe odstopil skladno s pogoji za odstop, mu je prodajalec dolžan vrniti vplačano kupnino preko TRR v najkasneje 8-ih dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe. Gotovinskih vračil ne izvajamo. Vračilo se lahko zadrži do prejetja vrnjenih izdelkov oz. do prejetja nespornega dokazila, da je kupec izdelke odposlal na navedeni naslov za vračilo.
STVARNA NAPAKA
LUMIN.SI Branko Garić s.p. odgovarja za stvarne napake kupljenih izdelkov v spletni trgovini lumin.si.si. Kupec sporoči reklamacijo na elektronski naslov info@lumin.si. Kupec mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.
Prosimo, da kupec izpolni OBRAZEC ZA UVELJAVLJANJE STVARNE NAPAKE, ki ga najde v 2 odstavku in ga izpolnjenega priloži blagu. Prav tako priloži kopijo originalnega računa. Blago s kopijo računa in obrazcem najkasneje v 14. dneh po pisno oddanem sporočilu pošljite na naslov skladišča LUMIN.SI, Podreča 84, 4211 Mavčiče.
LUMIN.SI Branko Garić s.p. bo najkasneje v osmih delovnih dneh po pisnem sporočilu kupca potrdil prejem reklamacije in podal tudi pisni odgovor na rešitev reklamacijskega zahtevka.
O reklamaciji zaradi stvarne napake nas lahko obvestite v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.
LUMIN.SI Branko Garić s.p. ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.
Napaka je stvarna, kadar:
- artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet,
- artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana,
- artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane,
- je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Primernost artikla se preverja z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.