SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA

Podatki o podjetju

LUMIN SPLETNA TRGOVINA, Branko Garić s.p.

Podreča 84, 4211 Mavčiče, Slovenija

ID za DDV: SI58399712

Matična številka: 8207836000

Datum vpisa v Poslovni register Slovenije: 22.5.2019

 

Kontakt: info@lumin.si

Telefon: 040 917 646

 

Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila).

 

Pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine lumin.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2), GDPR (Uredba (EU) 2016/679 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 27. aprila 2016) na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje. S spletno trgovino Lumin.si upravlja LUMIN SPLETNA TRGOVINA Branko Garić s.p. Podreča 84, 4211 Mavčiče v nadaljnjem besedilu “prodajalec”. Svetujemo vam, da pred uporabo spletne trgovine preberete spodaj napisane Pogoje poslovanja. Ob registraciji v spletno trgovino obiskovalec postane član, obenem pa z registracijo izrazite svoje strinjanje s spodaj navedenimi pogoji. Vsi zasebni podatki so strogo varovani. Prodajalec si pridržuje pravico do spremembe pogojev kadarkoli in brez vnaprejšnjega obvestila. Vse spremembe so zavezujoče za kupce, zato vam priporočamo da si redno ogledujete Pogoje poslovanja. V primeru da se s pogoji ne strinjate, vas prosimo da ne uporabljate spletne trgovine.

 

Cene

Vse cene so navedene v EUR in veljajo do preklica. LUMIN SPLETNA TRGOVINA Branko Garić s.p. ni davčni zavezanec. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določenih veljavnosti. Cene veljajo za dobavo po pogojih poslovanja za redno dostavo v roku 5-12 delovnih dni. Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko potrdilo naročila). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.

 

Omejitev odgovornosti

Prodajalec se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na spletni strani. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da prodajalec včasih ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo prodajalec kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla. Če prodajalec ne umakne ne-dobavljivega izdelka iz prodaje pravočasno, je uporabnika dolžan o ne-dobavljivosti artikla obvestiti in mu ponuditi artikel enake ali višje vrednosti ali mu ponuditi umik plačila oz. povrniti morebitna plačila.

 

Izključitev odgovornosti

Pridržujemo si pravico onemogočiti spletno stran ali onemogočiti dostop do nje zaradi tehničnih ali drugih težav in vzdrževanja, kar pomeni tudi onemogočenje ali oviro za uporabo spletne trgovine. V primeru tehničnih težav na spletni strani si pridružujemo pravico preklicati oddana naročila, katere je tehnična napaka prizadela. V primeru preklica naročil vas bomo obvestili v najkrajšem možnem času in vas seznanili z nadaljnjimi koraki. Sami morate zagotoviti ustrezno zaščito opreme (antivirus itd.) pred dostopom do spletne strani in uporabo le-te. Kupec mora zagotoviti ustrezno varnost in zaupnost tistih podatkov, ki se uporabljajo za prijavo na spletni strani (elektronski naslov, geslo).

 

Način plačila

Podjetje deluje na področju republike Slovenije kjer omogoča plačilo po povzetju, plačilo po predračunu, paypal, kreditne kartice (Mastercard, Maestro, Visa, Visa Electron, AMEX) – preko aplikacije Braintree PayPal (Europe) S.à r.l. et Cie, S.C.A., L-1150 Luxemburg in v primeru da artikel prevzamete osebno, neposredno gotovinsko plačilo.

Plačilo po predračunu – Strošek dostave je 4€. Po oddaji naročila, na e-mail prejmete predračun s podatki za nakazilo. Ko je plačilo vidno na našem računu, po mailu prejmete račun.

Plačilo preko Paypala – Strošek dostave je 4€. Po oddaji naročila vas stran samodejno preusmeri na Paypalov vmesnik za plačilo. Po uspešno izvedeni transakciji, na e-mail prejmete potrditev naročila in račun. Sistem vam omogoča hitro in varno plačilo z uporabo vašega Paypal računa.

Plačilo po povzetju – Strošek dostave je 4€. Po oddaji naročila na e-mail prejmete potrditev. Paket plačate z gotovino ali plačilno kartico ob prevzemu. Račun prejmete na e-mail na dan odpreme paketa iz skladišča.

Kreditne kartice (Mastercard, Maestro, Visa, Visa Electron, AMEX) – Strošek dostave je 4€. Z izbiro plačila s kreditnimi karticami, se odprejo dodatna polja za vpis podatkov. Plačevanje s karticami zagotavlja aplikacije Braintree PayPal (Europe) S.à r.l. et Cie, S.C.A., L-1150 Luxemburg. Vsi vpisani podatki so kriptirani in nam niso dostopni. Po uspešno izvedeni transakciji, na e-mail prejmete potrditev naročila in račun.

 

Stroški poštnine

Strošek dostave in pakiranja znaša 4€. Pri plačilu po predračunu, preko paypal-a ali s kreditno kartico se paket pošlje, kot poslovni paket, preko Pošte Slovenije. Strošek poštnine se naročilu avtomatsko prišteje glede na izbrani način plačila, pred zaključkom naročila.

Plačilo po predračunu – Strošek dostave je 4€.

Plačilo preko Paypala – Strošek dostave je 4€.

Kreditne kartice (Mastercard, Maestro, Visa, Visa Electron, AMEX) – Strošek dostave je 4€.

Plačilo po povzetju – Strošek poštnine je 4€

Kupec je dolžan poravnati stroške pošiljanja razen v primerih:

– V teku akcije (poštnina/dostava brezplačna)

– Ko je pri artiklu drugače navedeno (poštnina/dostava vključena v ceno)

 

Naročilo blaga

Naročilo je možno preko večine komunikacijski kanalov (spletna trgovina, e-mail, telefon). V primeru, da si premislite nam to čimprej sporočite preko kateregakoli komunikacijskega kanala s sporočilom, ki mora vsebovati Ime in Priimek kupca in številko naročila, ki ga želite preklicati. Vsi podatki o naročilu so shranjeni pri podjetju  LUMIN SPLETNA TRGOVINA Branko Garić s.p.

 

Postopek naročila oz. nakupa

Za nakup registracija ni potrebna. Kupec izbere artikel, ga doda v košarico, nato gre na blagajno (preko gumba “na blagajno”) ali pa preko klika na košarico zgoraj v desnem kotu strani. Kupec izpolni podatke za dostavo, po želji dopolni podatke o podjetju (v kolikor je plačnik podjetje) in vpiše davčno številko podjetja, na željo potrdi prejemanje posebnih ponudb, akcij in sporočil, izbere način dostave in način plačila. V kolikor ga ima, nato lahko uporabi še kupon z vpisom v okence in klikom “potrdi”. Na dnu strani je še enkrat pregled naročenih izdelkov, lahko se še enkrat popravi količino ali odstrani določen artikel. Po potrebi lahko dodate tudi kak komentar. Sledi le še potrditev strinjanja s Splošnimi pogoji poslovanja in zaključek nakupa s klikom na gumb oddaj naročilo, s čimer kupec izrecno potrdi, da se z oddajo naročila strinja s plačilom. Uporabnik lahko pregleda posredovane podatke za dostavo, način plačila, ki ga je izbral in vsebino nakupovalne košarice. Uporabnik potrdi naročilo s klikom na gumb »Oddaj naročilo«. Če je bilo naročilo uspešno zaključeno, se na spletni strani izpiše tekst :«Vaše naročilo je bilo uspešno. Hvala vam za nakup! Številka vašega naročila je: #xxxxxxxxx.«. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji sklenjena. Po oddanem naročilu kupec prejme e-mail z vsemi potrebnimi podatki o dostavi. V kolikor potrditve naročila niste prejeli, najprej preverite, če se sporočilo morda nahaja v mapi »PROMOCIJE« ali »VSILJENA POŠTA«. Če naročila ne najdete, lahko številko naročila, ki se je prikazala na potrditveni strani, vpišete v iskalnik svojega e-mail poštnega nabiralnika in sistem vam bo sporočilo našel. Če potrditve naročila ne najdete, nas lahko pokličete na 040 513 614 ali nam pišete na e-mail:info@lumin.si, pa vam bomo potrditev naročila ponovno posredovali.

Registriranim uporabnikom Lumin.si so na spletni strani Lumin.si vselej dostopni podatki o statusu in vsebini naročila.

Lumin.si lahko za preverjanje podatkov ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko.

 

Preklic naročila

Uporabnik lahko prekliče naročilo dokler le-to ni odposlano, prekličete ga lahko po elektronski pošti ali telefonu. V elektronskem sporočilu pod zadeva vtipkajte PREKLIC NAROČILA. V vsebini sporočila navedite: številka naročila, ime in priimek kupca. Potrditev preklica prejmete kot odgovor na vaše sporočilo.

 

Dobava blaga

Izdelki se dobavljajo v roku 5-12 delovnih dni.  Poleg blaga kupec prejme morebitna navodila ter račun na dani elektronski naslov, ki velja kot garancijski list. V kolikor so v tem času prazniki pri nas ali v tujini, se čas dostave lahko podaljša. Za dostavo skrbi naš poslovni partner POŠTA SLOVENIJE. V kolikor naročilo vsebuje izdelke z različnimi časi dostave, se naročilo odpošlje, ko je v celoti pripravljeno.

 

NAČIN DOSTAVE

PLAČILO PO POVZETJU – Dan pred dostavo prejmete sms sporočilo POŠTE Slovenija o prihajajočem paketu, ter račun. Na dan dostave prejmete SMS o predvideni uri dostave.

PLAČILO PO PREDRAČUNU, PAYPAL, KREDITNE KARTICE – Dan pred dostavo prejmete naše e-mail sporočilo o odpremi. Paket se pošlje preko Pošte Slovenije kot poslovni paket.

OSEBNI PREVZEM - Ko so izdelki za kupca pripravljeni, le ta dobi obvestilo preko e-maila ali telefonsko, kdaj lahko osebno prevzame svoje naročilo.

Izdaja računa

Ob potrditvi naročila dobi potrošnik potrditveno obvestilo na e-mail naslov preko katerega je bilo naročilo oddano.

V primeru plačila s kreditno kartico, paypala ali po predračunu, bo potrošnik račun prejel na e-mail ob zavedenem prejetju plačila, v primeru plačila po povzetju pa ob odpremi paketa. V kolikor potrošnik nima e-mail naslova in se naročilo izvrši po telefonu, Facebooku ipd., je račun natisnjen in priložen paketu. Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila.

 

Vračilo kupnine

Če je kupec (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo blago za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) od naročila ali pogodbe odstopil skladno s pogoji za odstop, mu je prodajalec dolžan vrniti vplačano kupnino preko TRR takoj ko je to mogoče oz. najkasneje 14 dneh po odstopu od pogodbe. Gotovinskih vračil ne izvajamo.

 

Garancija

Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Informacija o garanciji je navedena tudi na strani. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira prodajalca, ki bo zagotovil ažurno informacijo. Garancija velja le za »skrite« napake, ki nastanejo brez vpliva uporabnika. Garancija ne velja, če prodajalec ugotovi, da je prišlo do namerne mehanske poškodbe. Izdelek se zamenja z novim v primeru, da servis oz. popravilo ni mogoče. Podjetje nosi odgovornost za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo v dveh letih od prevzema blaga, v skladu z določbami ZVPot.

 

Popusti

V kolikor je posamezen izdelek znižan je to ob izdelku jasno navedeno. Cene in popusti veljajo v trenutku oddanega naročila. Popusti se med seboj ne seštevajo, razen če izrecno ni navedeno drugače in hkrati natančno opisano pod kakšnimi pogoji je to mogoče.

 

Stvarna napaka

Napaka je stvarna, kadar:

– artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet,

– artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana,

– artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane,

– je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila. Primernost artikla se preverja z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.

Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku 2 meseca od ugotovitve in nam hkrati omogočiti pregled artikla. Pravico do uveljavljanja stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov. Obrazec za prijavo stvarne napake je dostopen TUKAJ.

Obrazec za stvarne napake

 

Varnost

Lumin.si uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil. Za varne avtorizacije in transakcije s kreditnimi karticami skrbita prodajalec  Lumin.si in Braintree PayPal (Europe) S.à r.l. et Cie, S.C.A., L-1150 Luxemburg. Avtorizacije kreditnih kartic se vršijo v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov pri bankah. Podatki o karticah se ne shranjujejo na strežniku  Lumin.si in ponudnik nima dostopa do teh podatkov.

 

Varovanje osebnih podatkov

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika. Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (potrditev naročila, račun, preverjanje dostave paketa) in ostalo potrebno komunikacijo, ter pošiljanje informativnega gradiva in ponudb, kot so tudi e-novice, če se je uporabnik s tem predhodno izrecno strinjal. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.

Ponudnik za nedoločen čas hrani naslednje podatke registriranih članov Lumin.si: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, čas in datum registracije.

Ponudnik navedene osebne podatke uporabi za potrebe izpolnitve naročila (potrditev naročila, računa in 3 dni po odpremi paketa iz skladišča sporočilo s preverjanjem, če je stranka paket prejela) in ostalo potrebno komunikacijo z uporabnikom.

Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.

Pravilnik o zasebnosti in varovanju osebnih podatkov si preberite TUKAJ.

 

Pravica do odstopa od pogodbe

V skladu z zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) lahko stranka v 14-ih dneh od prevzema izdelka podjetju sporoči, na email: info@lumin.si ali telefon (040 917 646) da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.

Obrazec za odstop od pogodbe na daljavo je dostopen TUKAJ. Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je povratna poštnina vračila blaga. Blago mora potrošnik vrniti prodajalcu najkasneje v 14 dneh po sporočilu o odstopu. Priporočamo, da nas pred vračilom obvestite na elektronski naslov ali nas pokličite na telefonsko številko, da se dogovorimo o najboljšem načinu rešitve reklamacije.

Možnost odstopa od pogodbe NE velja za pravne osebe, iz določila Člani spletne trgovine in uporabniki iz Splošnih pogojev poslovanja. V primeru reklamacije pravne osebe se vsak primer obravnava individualno in v skladu s pravili ter poslovno prakso.

Kupec, ki od pogodbe ali naročila odstopi, mora blago vrniti nepoškodovano v originalni embalaži in v nespremenjeni količini. V primeru, da je ugotovljeno, da je nastala fizična poškodba na blagu, da se količina ne ujema je kupec dolžan poravnati nastalo škodo.

Odstop od pogodbe ne pride v poštev v naslednjih primerih:

– če je blago poškodovano, umazano ali pa so vidni sledovi uporabe (fizične poškodbe, stik s tekočino),

– v primeru, da pride do poškodbe ali uničenje embalaže se vrednost blaga zniža. Vsako embalažo je mogoče lepo odpreti, tako da ni vidnih posledic odprtja. Za poškodovano embalažo (raztrgana embalaža, neprimerno zapakiran paket) lahko trgovec zaračuna odškodnino do višine 20% vrednosti blaga.

Trgovec bo vsak vrnjen paket, vsebino in izdelek poslikal s fotoaparatom kot morebitno dokazilo o nastali škodi.

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promo koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR uporabnika se vrne le maksimalno vplačani znesek. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne uporabniku kot darilni bon, vplačani znesek pa se vrne na TRR uporabnika. Pri delnem odstopu od pogodbe in delnem vračilu izdelkov, se pridobljeni bonusi upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo oz. se zmanjšajo na nižjo vrednost glede na količino in vrednost vrnjenih/obdržanih artiklov.

Obrazec za vračilo

Ne-prevzeti paketi

Kupec je po Obligacijskem zakoniku naročen paket dolžan prevzeti in plačati odkupnino. V kolikor kupec paketa ne prevzame s tem dejanjem podjetju povzroča finančno škodo. Vse potencialne kupce pozivamo, da pred oddajo naročila preverijo svoje finančno stanje in da v primeru nezmožnosti plačila ne naročajo na spletni trgovini. O prevzemu paketa ste obveščeni večkrat: (I) ob odpremi s poslanim računom na vaš e-mail, (II) z SMS sporočilom Pošte Slovenija, ko je paket na poti na vaš naslov, (III) na dan dostave z obvestilom pošte, če vas v trenutku dostave ni na naslovu, (IV) z našim SMS sporočilom, če paket čaka na pošti 4 ali več dni,…. V primeru, da naročilo z izbranim načinom plačila “po povzetju” ni prevzeto, stranki zaračunamo stroške pošljanja in vračanja naročila, administrativne stroške in pogodbeno kazen v skupni višini:

– 12 evrov za naročila do 50 evrov

– 25 evrov za naročilo nad 50 evrov

Cene pogodbenih kazni so brez DDV.

Vnovično naročilo je možno plačati le po predračunu. V primeru lažnih naročil bomo IP naslov predali v nadaljnjo obravnavo policiji kot zlorabo. V primeru, da pogodbene kazni ne boste plačali, vas za plačilo ne bomo terjali v nobenem pravnem postopku, želimo pa, da razmislite o tem, da skupaj z nakupovanjem preko spleta pridejo tudi obveznosti in ne le pravice. Na blagajni je namreč jasno zapisano, da se s klikom na gumb “ODDAJ NAROČILO” strinjate z oddajo naročila z OBVEZNOSTJO PLAČILA.

 

Pritožbe in spori

Podjetje spoštuje veljavno evropsko zakonodajo o varstvu potrošnikov. Po vseh najboljših močeh se trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostavitve učinkovitega sistema obravnavanja pritožb in določevanja oseb, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@lumin.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Podjetje bo v petih delovnih dneh potrdilo, da je prejela pritožbo, sporočila kupcu, kako dolgo jo bo obravnavala in ga vseskozi obveščala o poteku postopka. Podjetje se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si podjetje prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

V primeru sodnega reševanja sporov je pristojno sodišče po stalnem prebivališču potrošnika.

 

Pravno obvestilo

Spletna trgovina Lumin.si in vsi podatki na njej, slike artiklov, grafični in video elementi na spletni strani so zaščiteni in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez predhodnega pisnega dovoljenja.

 

Izvensodno reševanje sporov

Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. LUMIN SPLETNA TRGOVINA Branko Garić s.p., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi TUKAJ.

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Pozor!

Če naročilo izvede pravna ali fizična oseba, ki opravlja pridobitno dejavnost, ne glede na njeno pravnoorganizacijsko obliko ali lastninsko pripadnost, zanjo določila tega poglavja ne veljajo. Pri nakupu v naši spletni trgovini po oddaji prednaročila preko spleta ne gre za sklenitev pogodbe na daljavo. Vaše zahtevke za vračilo blaga bomo v navedenih in drugih podobnih primerih obravnavali individualno in pri tem v največji možni meri upoštevali vse razloge in okoliščine ter možnosti, ki nam jih zagotavljajo naši dobavitelji. Prosimo, da upoštevate, da v teh primerih lahko omogočimo le zamenjavo z drugimi izdelki po vaši izbiri, kupnine pa ne vračamo.

 

E-novice

Uporabnik se strinja, da ga ob prijavi na e-novičke občasno obveščamo o novostih na strani, novosti v ponudbi in promocijskih akcijah. Ponudnik se obvezuje, da e-naslova uporabnika ne bo na noben način zlorabil ali posredoval tretji osebi. Uporabnik se lahko kadarkoli odjavi od prejemanja novic.

Product added to wishlist
Product added to compare.